Tvojimi stopami

More myšlienok vôkol mňa pláva,
a ja hľadám nejakú účinnú záchranu,
premýšľam,  či je to taká veľká sláva,
že s ním si chcem založiť rodinu.

Hľadám odpoveď na tisíce otázok,
ktoré každodenne hlavou mi víria,
skúšam zložiť ten krásny obrázok,
ktorý mojim líčkam vraví,  nech kľudne sa pýria.

Stále a stále si pripomínam tie krásne začiatky,
vraciam sa k tomu,  čo už stalo sa históriou,
hľadám spomienky,  ktoré nemajú označenie ani pečiatky,
no chcem hľadať stále viac,  som dobytá neviditeľnou batériou.

Mojím snom,  mojou túžbou, je posunúť sa v tom drahocennom čase,
a pohľadom inej osoby sledovať naše postupy,
všetko chcem znovu prežiť, staré pocity cítiť zase,
a opäť tušiť, že len pre mňa budeš dostupný.

Chcem aké cítiť aj všetky tvoje postupy,
chcem nám zameniť postavy,  ja budem tebou a ty zas mnou,
aspoň chvíľu chcem byť tým,  kto si ty,
chcem poznať všetko,  čo sa skrýva za tvojou večnou tmou.

Chcem kráčať každým tvojim krokom,
chcem pocítiť každý úder,  ktorý kedy zdelil si,
chcem ťa sprevádzať celým dlhým rokom,
chcem spraviť každú chybu,  ktorú kedy spravil si.

Chcem triasť sa od zlosti,  ako sám si sa kedysi triasol,
chcem cítiť to,  čo ty cítiš, keď prsty to gitarou behajú,
až po tomto vrátiť sa do reality, kde náš problém uviazol,
a prehodnotiť všetky slová,  ktoré nám z úst radom padajú.

Opäť,  lepšie,  prehodnotiť každý náš krok,
pritom vôbec nič nezmeniť, rozhodnutia si ponechať,
nech už nikdy nemusíme hrnúť sa do hádok,
nech vždy môžeme sa bez rozumu a s citom milovať.  

(Leila A. - Tvojimi stopami)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Sľub večnosti